Užsakymai internetu: +370 610 42 222 (Darbo dienomis 8:00 - 17:00) |eprekyba@lankava.lt
Užsakymai internetu: +370 610 42 222 (D. d. 8:00 - 17:00)eprekyba@lankava.lt
Lankava
Įsimintinos prekės
0
Prekių krepšelis
0
Krepšelis Vnt. Kaina
Nėra produktų
Viso 0,00€

Pirkti prekes

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar parduotuvėje nurodytos kainos yra su PVM?
Taip, nurodytos kainos su PVM.

Ar prekių kaina skiriasi juridiniams ir fiziniams asmenims?
Ne, Lankavos parduotuvėje nurodytos kainos galioja visiems klientams.

Ar galiu derėtis dėl kainos?
Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jeigu tą pačią prekę kitur radote pigiau – atsiųskite mums nuorodą ir mes pasistengsime pateikti geriausią galimą pasiūlymą. Perkant didelį prekių kiekį, dėl kainos taip pat galima derėtis. Be viso to, savo prekių poreikį galite rašyti mums el. paštu ir mes pateiksime Jums pardavimo pasiūlymą su pritaikytomis nuolaidomis.

Koks jūsų darbo laikas?
Pagrindinės fizinės parduotuvės darbo laikas: I – V: 8-19  val.
                                                                              VI: 8-15 val.

Elektroninės parduotuvės darbo laikas:           I-V: 8-17 val.
Elektroninėje parduotuvėje užsakymai priimami bet kuriuo paros metu, o vykdomi darbo dienomis.

Ar sutampa pagrindinės fizinės parduotuvės darbo laikas su filialų darbo laiku?
Ne. Pagrindinės fizinės parduotuvės Alytuje darbo laikas:
    I – V: 8-19 val.
         VI: 8-15 val.
Daugų filialo darbo laikas:
    I – V: 8-18 val.
         VI: 8-14 val.
Simno filialo darbo laikas:
    I – V: 8-18 val.
         VI: 8-14 val.
Druskininkų filialo darbo laikas:
    I – V: 7:30-18 val.
         VI: 8-15 val.

Nerandu norimos prekės, ar galite padėti?
Be abejo, susisiekite su mumis el. paštu eprekyba@lankava.lt arba mob. telefonu +37061042222 ir mes rasime Jus tenkinantį sprendimą.

Ar galima prieš perkant apžiūrėti prekes?
Taip, žinoma. Galite atvykti į Lankavos fizinę parduotuvę Alytuje, Kepyklos g. 17, kurioje rasite visą mūsų asortimentą. Jeigu prekę tuo metu turėsime sandėlyje – mielai Jums ją parodysime bei pakonsultuosime visais rūpimais klausimais.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Tokiu atveju susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu ir mes pasistengsime kuo greičiau bei išsamiau atsakyti į Jums rūpimus klausimus.

Ar galiu užsakytą prekę pasiimti pats?
Taip, užsakymo metu pasirinkite pristatymą į bet kurią mūsų parduotuvę ir mes Jus informuosime, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui.

Kokie prekių pristatymo būdai yra galimi?
Užsakius prekes, pristatymas galimas naudojantis Venipak kurjerių, LP Express kurjerių ir paštomatų arba Omniva paštomatų paslaugomis, bei Lankavos transportu.

Nuo ko priklauso prekių pristatymo kaina?
Pristatymo kaina per kurjerių tarnybą skaičiuojama pagal prekės svorį arba tūrį.
Jeigu perkamos stambiagabaritės arba didelio svorio prekės, tuomet pristatymo kaina skaičiuojama individualiai pagal pristatymo vietą į kurią reikia pristatyti prekes.

Ar galima mokėti grynais/banko kortele atsiimant prekę vietoje ar prekę pristačius kurjeriui?
Taip, grynaisiais/banko kortele galite atsiskaityti tiek atsiimant prekes mūsų fizinėje parduotuvėje, tiek pristatant prekes kurjeriui nurodytu adresu. Tereikia atliekant užsakymą priėjus prie mokėjimo variantų pasirinkti Mokėti banko kortele/grynaisiais atsiimant prekes. (išskyrus perkant per paštomatus).

Kaip galiu gauti sąskaitą- faktūrą už internetu užsakytas prekes?
Siųsdami prekes klientui, sąskaitą faktūrą visuomet įdedame į pakuotės vidų. Taip pat sąskaitą faktūrą, esant poreikiui, galime atsiųsti el. paštu.

Ar teikiate metalo gaminių pjaustymo paslaugą?
Taip, daugiau informacijos apie metalo gaminių pjaustymo paslaugą rasite čia.

Ar teikiate medžio gaminių pjaustymo paslaugą?
Ne, šios paslaugos neteikiame.

Ar teikiate dažų ir dekoratyvinio tinko tonavimo paslaugą?
Taip, dažus ir dekoratyvinį tinką tonuojame pagal Jūsų poreikius Lankavos parduotuvėje Alytuje.

Norint išsirinkti norimą spalvą, kur galima rasti dažų spalvines paletes?
Spalvines paletes galite rasti mūsų fizinės parduotuvės Dažų skyriuje adresu Kepyklos g. 17, Alytus.

Užsakydamas prekes nurodžiau netinkamą adresą, ką daryti?
Jeigu padarėte klaidą nurodydami siuntos pristatymo adresą, galite susisiekti su mumis el. paštu eprekyba@lankava.lt arba paskambinę telefonu +370 610 42222.

Atliekant užsakymą, nepavyko apmokėjimas. Ar galima užsakymą apmokėti pavedimu pagal gautą užsakymo patvirtinimą?
Taip, už užsakytas prekes galite apmokėti bankiniu pavedimu, mokėjimo paskirties laukelyje nurodydami užsakymo numerį.

Ar galima pirkti išsimokėtinai?
Taip, galite pirkti išsimokėtinai per General Financing įmonę. Tokiu atveju reikia atvykti į mūsų parduotuvę ir sudaryti sutartį.








Lankava

Tinklapyje naudojami slapukai. Prašome susipažinti su jų naudojimo tvarka bei patvirtinti savo sutikimą.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką
Copyright @ lankava.lt
Solution: